How did Roberto Carlos do this? 🤯



#ChampionsLeague #UEFA #Soccer

🔔 Subscribe to the official UEFA YouTube channel now for the best content from across Europe’s elite competitions!

Follow us on Social Media:

UEFA Champions League:

https://www.instagram.com/championsleague

@championsleague


https://www.facebook.com/ChampionsLeague/

UEFA Europa League:

https://www.instagram.com/europaleague

@europaleague


https://www.facebook.com/EuropaLeague/

UEFA Conference League:

https://www.instagram.com/conferenceleague

@conferenceleague


https://www.facebook.com/EuropaLeague/

UEFA Women’s Champions League:

https://www.instagram.com/wchampionsleague

@womensfootball


https://www.facebook.com/WChampionsLeague/

📺 Watch more at: https://www.uefa.tv/
💻 Visit our Website at: https://www.uefa.com/

source

48 thoughts on “How did Roberto Carlos do this? 🤯”

  1. This great player is Roberto Carlos.
    He is Brazilian and played for the greatest team in the world, Real Madrid, and the also for the most World Cup winning team in history…..Brazil who has won it 5 times.

  2. 'Banana' shot delivered at an unimaginable speed which only the shooter knew where it was heading to. I confess, I miss this talented defender who showed in practice that a defender can score more goals than some attacker-designates. Where is he now?

  3. Zoals we weten en Allah zegt in de (o) Koran, verandert Allah de toestand van een bevolking niet totdat Zij (h & o) zichzelf veranderen. De Beste (h & o) manieren en daden van verandering is door Tawheed (h & o) en Dus (h & o) enkel en alleen Allah aanbidden en daarnaast Allah alleen en voor alles om hulp vragen want zo laat u/jullie zien dat jullie op Allah vertrouwen, Allah nodig hebben, beseffen dat Allah meer dan voldoende (o) is, dat (o) U ZICH (h & o) nederig opstelt t.o.v. Allah en uw plek kent, dat we zonder Allah niks kunnen en alleen van Allah afhankelijk (o) zijn enz. Nogmaals: in soerah (o) Fatiha die (o) we minimaal 17 keer per dag reciteren tijdens onze gebeden, zeggen we niet voor niets: U alleen aanbidden wij en U alleen vragen wij om hulp*. Hulp vragen bij Allah wordt dus los van aanbidden, want hulp vragen bij Allah (o) is ook aanbidden, apart benoemd om de noodzakelijkheid ervan in te zien en omdat dat vaak fout gaat bij de schepping van (o) Allah omdat ze anderen dan Allah om hulp vragen (lees: zogenaamde heiligen, boodschappers, engelen enz.). Vaak is alleen al hulp vragen (o) bij Allah meer dan voldoende en hoeven er geen eigen inspanningen verricht te worden, afhankelijk van de soort smeekbede, situatie enz. En vergeet niet; zonder de hulp van Allah door dus o.a. smeekbedes (o) enkel en alleen gericht aan Allah Zijn (h & o!) Altijd, vaak onrealistisch, onmenselijk, (te) tijdrovend, onmogelijk, onzichtbaar, complex enz. en als er iets goed bereikt of gedaan word zonder smeekbedes is dat door o.a. de Genade van Allah(O) zoals dat we b.v. niet geheel aan de duivels overgeleverd zijn door onze zondes, misdaden, zogenaamde criminele, duivelse, hypocriete enz. vrijheden enz. Ben/word ik een zogenaamde Tawheed en hulp-profeet of Tawheed en hulp-boodschapper die o.a. laat inzien dat als je Allah alleen om hulp vraagt (o) het meer dan voldoende is omdat de waarde en noodzakelijkheid en genade ervan (nog) niet wordt ingezien (o) door velen? Vraag de salaf-geleerden. En nogmaals: voor alles wat U (h & o) doet of zegt of plant enz.: vraag als 1e Allah alleen om hulp die hiervan houdt en je word ook nog eens beloond voor de smeekbedes. Waar de schepping van Allah er moe van wordt, het irritant vind als je (o) (veel) vraagt, houdt Allah (o) er juist van als je Allah alleen om hulp vraagt (o). En vergeet niet *ameen te zeggen na elke smeekbede, Joden haten niet voor niets dat woord… En nogmaals: zonder Allah buiten wie er geen macht (o) of kracht is en de Meest Genadevolle, de Meest Barmhartige, de Meest Vergevingsgezinde, de Meest Rechtvaardige enz. kunnen (o) en Zijn (h & o!) Wij niks (o). Zie a.u.b. als 1e de specifieke smeekbedes van de Koran, hadiths, athar, salaf-geleerden zoals de ochtend-& avond smeekbedes (laatste 2 o.), na het gebed enz. maar ook al mijn aanbevolen smeekbedes, Allah gedenken enz. die allen met jullie gedeeld zullen worden in sha Allah. En tenslotte; wees volhardend, geduldig en geduldig met smeekbedes: soms/vaak verhoort Allah de smeekbedes zonder dat u het weet en door hebt, geeft Allah u meer dan u vraagt, stelt Allah het wijs uit zodat u zelf ook u best en het uiterste doet (dus daardoor o.a. extra beloningen), verhoort Allah de smeekbedes in het graf, Hiernamaals, na reïncarnatie, test Allah of u vertrouwen in Allah hebt en geduldig blijft en niet wanhoopt aan Zijn Genade, kracht en macht maar vol vertrouwen in Allah blijft hebben enz. En pas voor de tenietdoeners van het verhoren van smeekbedes zoals een haram inkomen, haram eten enz. Zelf de smeekbede van Iblis… Voor meer en veel betere adviezen, wijsheid, kennis, details enz. Hierover en meer: zie echte salaf-geleerden en vergevorderde leraren. Alvast: bedankt voor alles, lieve, rechtvaardige, eerlijke Nederland (waar ik o.a. voor bid dat het Nederland beste land word in alle opzichten) en andere landen. Ik zal voor (o) altijd voor jullie smeekbedes en meer doen, minste wat (o) ik terug kan doen (omwille van Allah en als dank).

    H = hoofdletter(s) door Allah
    O = onderstreept door Allah

    Afzender: Abdessamad el Ouasghiri

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top