1612730610_hqdefault.jpg

Playin Soccer: How Jamie Vardy Scored | The Breakdown

Awesome Tip: How Jamie Vardy Scored | The Breakdown



The Breakdown! How Jamie Vardy Scored

Music: Bryce Fox – Burn Fast (TELYKast Remix)

source

Previous Post
1612732250_maxresdefault.jpg
Soccer Worldwide

Playin Soccer: Discover EVERYTHING there is to know about Trincão! 🤩

Next Post
1612728574_maxresdefault.jpg
Soccer Worldwide

Playin Soccer: Andrés Iniesta analyzes Chelsea v Barça and remembers his goal at Stamford Bridge in '09

Comments

  1. Reply

    Who was there for the Music?

  2. Reply

    Hhhhh sorry I didn't notice the song below the videos thank you so much you've thought of everything !! You are my hero after messi well next to messi I love you both

  3. Reply

    Please what's the name of the song AllAttack ?

  4. Reply

    smart striker and poor defender!

  5. Reply

    pls do a video of 360 pivot pls

  6. Reply

    This is just a suggestion. I was thinking that you could make a how to play like series going over players like Messi, Neymar, Ronaldo etc.

  7. Reply

    Are there any soccer channels like this but for goalkeepers?

  8. Reply

    hey man idk your name but can u do an editing tutorial on how u edit your videos thanks!!

  9. Reply

    Do more video like that is very good for tactical

  10. Reply

    Pls to a tutorial for the Rabona kick

  11. Reply

    Do professional football players really think this much in seconds?

  12. Reply

    T-shirt trick please!!!!!!!!!!!

  13. Reply

    hey guys can u do a video on how to shoot a knuckleball? plz it would be great if u could

  14. Reply

    You definitely deserve like over 1 mill subs

  15. Reply

    how to do neymar rocket flick please add a tutorial

  16. Reply

    how to pass like ivan rakitic?

  17. Reply

    Here since 1200sub

  18. Reply

    USEFUL VIDEO AND I LEARNED THAT IT IS ALWAYS BETTER TO BE UNMARKED FROM THE OPPOSTION

  19. Reply

    I know its hard to upload every week but even if you uploaded one of these videos a week I would really appreciate it. that said I should take my own advice and start uploading again, I have loads of ideas and footage saved that I can do a lot with haha

  20. Reply

    Nice series guys! This,beside all other video can really help improve us! Thanks

  21. Reply

    Can you the rainbow flick with both feet? Like Neymar?

    • xd
    • February 7, 2021
    Reply

    What am I watching?

  22. Reply

    how to control the ball with roller

  23. Reply

    all attack when r u gonna do a qna

  24. Reply

    Messi

  25. Reply

    Create a rabona tutorial

  26. Reply

    Very good video! More like this, focused on runs and passing please!

  27. Reply

    Congratulations! You guys have such an informative channel! It's very helpful the way you guys breakdown everything in easy to comprehend steps. I also would like to thank you two on being a clean channel. Some people on YouTube use fowl language in their videos. That bugs me… It's so nice to see young boys speak in a mannered way. I just wanted to let you guys know that your integrity was noticed! So thank you!
    (You don't have to answer this because it may be too personal) I was wondering if you are Christians? If so then what denomination? I'm a baptist! Thanks so much!
    God Bless you and keep it up! 🙂

  28. Reply

    please do a vidro how messi thinks

  29. Reply

    Can u do a video about how to keep the head up while dribbling the ball, cuz it's really important for good passes and goal scoring opportunities. I always fail to do this and my teammates complain that I dribble too much by myself.

  30. Reply

    great video bro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *